Jak zostać mistrzem porannego wstawania?

Data: lut 28, 2021

Kategorie: Poradnik , Ciekawostki

Dla wielu z nas najtrudniejsza chwila dnia to... jego początek i moment, w którym z objęć słodkiego snu wyrywa nas budzik, a kolejnym dramatem staje się opuszczenie ciepłego łóżka. Szukasz sposobu, który pozwoli Ci zostać mistrzem porannego wstawania? My zaprezentujemy Ci aż pięć patentów.

1. Postaw budzik z daleka od łóżka

Jeśli Twój budzik, który zapewne przyjmuje postać telefonu komórkowego, znajduje się na wyciągnięcie Twojej ręki, możesz wyłączyć go przez sen i nawet nie zorientować się, co zrobiłeś. A gdyby tak ustawić go w takiej odległości od łóżka, która zmuszałaby Cię do jego opuszczenia?

2. Ogranicz spożycie kofeiny wieczorem i nie siedź w telefonie przed snem

400 mg kofeiny nie pozwala Ci zasnąć przez 6 godzin. Jeśli zatem pijesz nie tylko poranną, ale popołudniową i wieczorną kawkę, możesz mieć problemy z zaśnięciem, a te przeradzają się w problemy ze wstawaniem. Staraj się nie sięgać po kawę i cukierki z kofeiną po godzinie 17. Światło emitowane przez nasze monitory i telefony, powstrzymuje mózg przed wydzielaniem melatoniny, czyli hormonu, który ułatwia zaśnięcie.

3. Potrzebujesz motywacji?

Wielu z nas nie ma motywacji do opuszczenia rano ciepłego łóżka. Warto ją znaleźć! Spróbuj wstać na tyle wcześnie, by zdążyć rano pobiegać czy zrobić trening. Satysfakcja będzie dla Ciebie najlepszą nagrodą, a chęć poprawy kondycji czy własnego wyglądu może być bardzo mocną motywacją. Jeśli poranne rozciąganie brzmi dla Ciebie zbyt drastycznie, wymyśl inny cel, który będziesz realizować rano. Może będzie to przeczytanie kilku stron książki do porannej kawy albo przegląd tego, co w sieci piszczy.

4. Niech ktoś zostanie Twoim budzikiem, albo Ty zostań jego

Budzenie dzwonieniem do kogoś o umówionej godzinie potrafi zmobilizować do wstania! W końcu nie chcesz zawieść drugiej osoby, a ona Ciebie.

5. Ustal godzinę, o której kładziesz się spać

Problemy ze wstawaniem biorą się nie tylko z odwzajemnionej miłości do snu, ale i z niedosypania. Jeśli śpisz krócej niż 6/7 godzin, nic dziwnego, że nie możesz uwolnić się z objęć pościeli. Niektórzy proponują, by nastawiać alarm o godzinie, o której chcemy iść spać. Uczyń z tego momentu rytuał.

Komfortowy sen z naszymi materacami.

Aby zostać mistrzem porannego wstawania potrzebujesz materaca, który zapewni Ci wysoki komfort snu i pozwoli na obudzenie się wypoczętym i pełnym energii na cały dzień. To wszystko zapewnią Tobie materace z naszej oferty.

Materac Medico to materac o właściwościach ortopedycznych zapewniający idealne podparcie dla kręgosłupa a tym samym zdrowy sen. Dzięki hybrydowemu połączeniu sprężyn kieszeniowych z pianką termoelastyczną uzyskuje się idealne działanie punktowe na nasze ciało. Jego solidna budowa gwarantuje nieziemski sen na wiele lat!


Materac Penlo jest materacem sprężynowym kieszeniowym. Zastosowanie sprężyn kieszeniowych pozwala na bardzo dobre dopasowywanie się do kształtów ciała śpiącej osoby. Górną i dolną warstwę materaca stanowi wysokoelastyczna pianka, która zapewnia swobodną cyrkulację powietrza w materacu, dzięki czemu jest on polecany dla alergików.


Produkty powiązane z tym wpisem

od 2 426,00 zł

dla par, seniorów, nastolatków, sportowców, dla śpiących na boku

Producent: GUENO
Rodzaj: piankowy, termoelastyczny
Twardość: H2
Wysokość: 23 cm
- opinie:

Wyślij komentarz

Zaloguj się