Metody dostawy
Udało Ci się znaleźć wymarzony materac lub łóżko? Wspaniale! Od błogiego i zdrowego snu dzieli Cię już tak niewiele - zobacz w jaki sposób możesz otrzymać swoje zamówienie.
Towar wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich DHL, Ambro, Zadbano lub transportem własnym. Wysyłany przez nas towar jest zawsze odpowiednio zabezpieczony i zapakowany. Dodatkowo wszystkie produkty są ubezpieczone na wypadek uszkodzenia w transporcie. Przy odbieraniu przesyłki sprawdź dokładnie jej stan - jeśli podejrzewasz, że przesyłka mogła zostać uszkodzona spisz z kurierem protokół i skontaktuj się z nami +48 530 530 052.
Czas wysyłki uzależniony jest od wyboru produktu. Większość produktów wysyłamy w ciągu 3-15 dni; ten termin dotyczy produktów, które mamy na stanie. Czas dostawy może ulec zmianie w przypadku zamówień niestandardowych lub zamówień realizowanych bezpośrednio przez producenta. Wszystkie informacje o czasie dostawy podane są w opisie produktu.
Poniższy cennik nie obowiązuje w przypadku transportu zagranicznego, a także zakupu w salonie stacjonarnym. W celu uzyskania cennika zagranicznego prosimy o kontakt z naszym biurem: salon@expertsnu.pl lub telefonicznie +48 530 530 052. W celu uzyskania cennika dostaw w wybranym salonie prosimy o bezpośredni kontakt ze sklepem.

Przesyłka kurierska
Wybierz tę formę dostawy, a otrzymasz zamówione produkty prosto pod wskazany przez Ciebie adres. Zamówienie zostanie wysłane zgodnie z informacją o czasie wysyłki podanym na karcie produktu.
- Koszt dostawy:
- zamówienie do 299zł - 15zł
- zamówienie powyżej 300zł - 0zł
Zasady dostawy
Podczas zamawiania podaj wszystkie dane niezbędne do skontaktowania się z Tobą oraz wysłania zakupionego produktu pod wskazany adres.
Po złożeniu zamówienia, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z jego potwierdzeniem. Gdy przesyłka opuści nasz magazyn lub fabrykę, zostanie wysłany do Ciebie link do śledzenia przesyłki.
W przypadku pytań dotyczących statusu przesyłki materaca lub łóżka możesz skontaktować się z BOK przewoźnika Ambro +48 503 509 200. Jest to najszybsza metoda pozyskania informacji, jeżeli przesyłka jest już przekazana przewoźnikowi.
W przypadku pytań dotyczących statusu przesyłki realizowanej przez kuriera DHL możesz skontaktować się z BOK +48 42 6 345 345.
W dniu dostawy otrzymasz sms-a z informacją o dostawie. Kurier ma dwie próby dostarczenia przesyłki. Jeżeli nie będzie Cię w domu, nie martw się, następnego dnia, kurier na pewno podejmie drugą próbę doręczenia.
W wyznaczonym dniu, pod wskazanym adresem powinna znajdować się dorosła osoba, która będzie uprawniona do odbioru produktu.
W wypadku płatności przy odbiorze pamiętaj, aby osoba odbierająca zakupiony produkt miała przy sobie niezbędną kwotę lub kartę. W przypadku realizacji zamówienia na produkty wielkogabarytowe takie jak: łóżko, materac, stelaże zmontowane jedyną formą płatności przy odbiorze jest gotówka (kurierzy AMBRO nie posiadają terminali). Pamiętaj, żeby przygotować odliczoną kwotę płatności - kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty. Kwota realizacji zamówienia z płatnością przy odbiorze to maksymalnie 7000 zł. Brak osoby uprawnionej do odbioru przesyłki, bądź brak możliwości zapłaty określonej kwoty może spowodować utrudnienia w dostawie zakupionego produktu.
Wybierając tę metodę dostawy powinieneś liczyć się z tym, że kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki. W takim przypadku odbiorca może mieć możliwość odebrania paczki z samochodu kuriera. Jeżeli nie odbierzesz paczki od kuriera, możliwe, że zostanie odnotowana informacja o tym, że przesyłka została nieodebrana lub odmówiono jej odbioru.
Dostawa realizowana jest standardowo w godzinach od 8.00 do 17.00 w dni robocze. W wyjątkowych sytuacjach kurierzy umawiają się indywidualnie w późniejszych godzinach. Podczas odbioru przesyłki najbezpieczniej będzie jeśli sprawdzisz stan techniczny z zewnątrz (opakowanie), jak i zawartość w obecności kuriera. W wypadku jakichkolwiek wątpliwości wskazane jest bezzwłoczne sporządzenie odpowiedniego protokołu szkody.
W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń mechanicznych możesz odmówić przyjęcia towaru. W przypadku problemów, zawsze możesz zadzwonić pod numer Infolinii w celu wyjaśnienia wątpliwości.

Przesyłka kurierska z wniesieniem
Wybierz tę formę dostawy, a otrzymasz zamówione produkty prosto pod wskazany przez Ciebie adres wraz z usługą wniesienia. Zamówienie zostanie wysłane zgodnie z informacją o czasie wysyłki podanym na karcie produktu.
- Koszt dostawy:
- zamówienie do 299zł - 59zł
- zamówienie powyżej 300zł - 59zł
Zasady dostawy z wniesieniem
Podczas zamawiania podaj wszystkie dane niezbędne do skontaktowania się z Tobą oraz wysłania zakupionego produktu pod wskazany adres.
Po złożeniu zamówienia, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z jego potwierdzeniem. Gdy przesyłka opuści nasz magazyn lub fabrykę, zostanie wysłany do Ciebie link do śledzenia przesyłki.
W przypadku pytań dotyczących statusu przesyłki możesz skontaktować się z BOK przewoźnika Ambro +48 503 509 200 , aby uzyskać aktualne informacje. Jest to najszybsza metoda pozyskania informacji, jeżeli przesyłka jest już przekazana przewoźnikowi.
Maksymalna waga 1 paczki wynosi 100kg.
Dostawa z wniesieniem, dotyczy opcji wniesienia do mieszkania bez możliwości rozpakowania, montażu ani zabrania opakowania przez kuriera.
Dzień przed dostarczeniem przesyłki kurier skontaktuje się z Tobą telefonicznie. Kurier ma dwie próby dostarczenia przesyłki. Jeżeli nie będzie Cię w domu, nie martw się, następnego dnia, kurier na pewno podejmie drugą próbę doręczenia.
Wybór przesyłki kurierskiej z wniesieniem oznacza wydłużony czas realizacji dostawy ze względu na dwuosobową obsługę transportu. Do terminu realizacji należy wtedy doliczyć termin dostawy w przedziale od 2 do 10 dni roboczych.
W wyznaczonym dniu, pod wskazanym adresem powinna znajdować się dorosła osoba, która będzie uprawniona do odbioru produktu.
W wypadku płatności przy odbiorze pamiętaj, aby osoba odbierająca zakupiony produkt miała przy sobie niezbędną kwotę (w gotówce). Pamiętaj, żeby przygotować odliczoną kwotę płatności - kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty. Kwota realizacji zamówienia z płatnością przy odbiorze to maksymalnie 7000 zł.
Brak osoby uprawnionej do odbioru przesyłki, bądź brak możliwości zapłaty określonej kwoty może spowodować utrudnienia w dostawie zakupionego produktu.
Podczas odbioru przesyłki najbezpieczniej będzie jeśli sprawdzisz stan techniczny z zewnątrz (opakowanie), jak i zawartość w obecności kuriera. W wypadku jakichkolwiek wątpliwości wskazane jest bezzwłoczne sporządzenie odpowiedniego protokołu szkody.
Dostawa realizowana jest w standardowych godzinach dostaw od 8.00 do 17.00 w dni robocze. W wyjątkowych sytuacjach kurierzy umawiają się indywidualnie w późniejszych godzinach.
W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń mechanicznych możesz odmówić przyjęcia towaru. W przypadku problemów, zawsze możesz zadzwonić pod numer Infolinii w celu wyjaśnienia wątpliwości.