Udało Ci się znaleźć wymarzony materac lub łóżko? Wspaniale! Od błogiego i zdrowego snu dzieli Cię już tak niewiele - zobacz w jaki sposób możesz otrzymać swoje zamówienie.

Towar wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich DPD, Ambro, Zadbano lub transportem własnym. Wysyłany przez nas towar jest zawsze odpowiednio zabezpieczony i zapakowany. Dodatkowo wszystkie produkty są ubezpieczone na wypadek uszkodzenia w transporcie. Przy odbieraniu przesyłki sprawdź dokładnie jej stan - jeśli podejrzewasz, że przesyłka mogła zostać uszkodzona spisz z kurierem protokół i skontaktuj się z nami +48 530 530 052.

Czas wysyłki uzależniony jest od wyboru produktu. Większość produktów wysyłamy w ciągu 3-15 dni; ten termin dotyczy produktów, które mamy na stanie. Czas dostawy może ulec zmianie w przypadku zamówień niestandardowych lub zamówień realizowanych bezpośrednio przez producenta. Wszystkie informacje o czasie dostawy podane są w opisie produktu.

Poniższy cennik nie obowiązuje w przypadku transportu zagranicznego, a także zakupu w salonie stacjonarnym. W celu uzyskania cennika zagranicznego prosimy o kontakt z naszym biurem: salon@expertsnu.pl lub telefonicznie +48 530 530 052. W celu uzyskania cennika dostaw w wybranym salonie prosimy o bezpośredni kontakt ze sklepem.

Przewoźnicy

Przesyłka kurierska


Wybierz tę formę dostawy, a otrzymasz zamówione produkty prosto pod wskazany przez Ciebie adres. Zamówienie zostanie wysłane zgodnie z informacją o czasie wysyłki podanym na karcie produktu.

    Koszt dostawy:
  • zamówienie do 299zł - 15zł
  • zamówienie powyżej 300zł - 0zł

Zasady dostawy

Podczas zamawiania podaj wszystkie dane niezbędne do skontaktowania się z Tobą oraz wysłania zakupionego produktu pod wskazany adres.

Po złożeniu zamówienia, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z jego potwierdzeniem. Gdy przesyłka opuści nasz magazyn lub fabrykę, zostanie wysłany do Ciebie link do śledzenia przesyłki.

W przypadku pytań dotyczących statusu przesyłki materaca lub łóżka możesz skontaktować się z BOK przewoźnika Ambro +48 503 509 200. Jest to najszybsza metoda pozyskania informacji, jeżeli przesyłka jest już przekazana przewoźnikowi.

W przypadku pytań dotyczących statusu przesyłki realizowanej przez kuriera DPD możesz skontaktować się z BOK 801 400 373 lub 22 577-55-55*.

W dniu dostawy otrzymasz sms-a z informacją o dostawie. Kurier ma dwie próby dostarczenia przesyłki. Jeżeli nie będzie Cię w domu, nie martw się, następnego dnia, kurier na pewno podejmie drugą próbę doręczenia.

W wyznaczonym dniu, pod wskazanym adresem powinna znajdować się dorosła osoba, która będzie uprawniona do odbioru produktu.

W wypadku płatności przy odbiorze pamiętaj, aby osoba odbierająca zakupiony produkt miała przy sobie niezbędną kwotę lub kartę. W przypadku realizacji zamówienia na produkty wielkogabarytowe takie jak: łóżko, materac, stelaże zmontowane jedyną formą płatności przy odbiorze jest gotówka (kurierzy AMBRO nie posiadają terminali). Pamiętaj, żeby przygotować odliczoną kwotę płatności - kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty. Kwota realizacji zamówienia z płatnością przy odbiorze to maksymalnie 7000 zł. Brak osoby uprawnionej do odbioru przesyłki, bądź brak możliwości zapłaty określonej kwoty może spowodować utrudnienia w dostawie zakupionego produktu.

Wybierając tę metodę dostawy powinieneś liczyć się z tym, że kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki. W takim przypadku odbiorca może mieć możliwość odebrania paczki z samochodu kuriera. Jeżeli nie odbierzesz paczki od kuriera, możliwe, że zostanie odnotowana informacja o tym, że przesyłka została nieodebrana lub odmówiono jej odbioru.

Dostawa realizowana jest standardowo w godzinach od 8.00 do 17.00 w dni robocze. W wyjątkowych sytuacjach kurierzy umawiają się indywidualnie w późniejszych godzinach. Podczas odbioru przesyłki najbezpieczniej będzie jeśli sprawdzisz stan techniczny z zewnątrz (opakowanie), jak i zawartość w obecności kuriera. W wypadku jakichkolwiek wątpliwości wskazane jest bezzwłoczne sporządzenie odpowiedniego protokołu szkody.

W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń mechanicznych możesz odmówić przyjęcia towaru. W przypadku problemów, zawsze możesz zadzwonić pod numer Infolinii w celu wyjaśnienia wątpliwości.


Przewoźnicy

Przesyłka kurierska z wniesieniem


Wybierz tę formę dostawy, a otrzymasz zamówione produkty prosto pod wskazany przez Ciebie adres wraz z usługą wniesienia. Zamówienie zostanie wysłane zgodnie z informacją o czasie wysyłki podanym na karcie produktu.

    Koszt dostawy:
  • zamówienie do 299zł - 59zł
  • zamówienie powyżej 300zł - 59zł

Zasady dostawy z wniesieniem

Podczas zamawiania podaj wszystkie dane niezbędne do skontaktowania się z Tobą oraz wysłania zakupionego produktu pod wskazany adres.

Po złożeniu zamówienia, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z jego potwierdzeniem. Gdy przesyłka opuści nasz magazyn lub fabrykę, zostanie wysłany do Ciebie link do śledzenia przesyłki.

W przypadku pytań dotyczących statusu przesyłki możesz skontaktować się z BOK przewoźnika Ambro +48 503 509 200 , aby uzyskać aktualne informacje. Jest to najszybsza metoda pozyskania informacji, jeżeli przesyłka jest już przekazana przewoźnikowi.

Maksymalna waga 1 paczki wynosi 100kg.

Dostawa z wniesieniem, dotyczy opcji wniesienia do mieszkania bez możliwości rozpakowania, montażu ani zabrania opakowania przez kuriera.

Dzień przed dostarczeniem przesyłki kurier skontaktuje się z Tobą telefonicznie. Kurier ma dwie próby dostarczenia przesyłki. Jeżeli nie będzie Cię w domu, nie martw się, następnego dnia, kurier na pewno podejmie drugą próbę doręczenia.

Wybór przesyłki kurierskiej z wniesieniem oznacza wydłużony czas realizacji dostawy ze względu na dwuosobową obsługę transportu. Do terminu realizacji należy wtedy doliczyć termin dostawy w przedziale od 2 do 10 dni roboczych.

W wyznaczonym dniu, pod wskazanym adresem powinna znajdować się dorosła osoba, która będzie uprawniona do odbioru produktu.

W wypadku płatności przy odbiorze pamiętaj, aby osoba odbierająca zakupiony produkt miała przy sobie niezbędną kwotę (w gotówce). Pamiętaj, żeby przygotować odliczoną kwotę płatności - kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty. Kwota realizacji zamówienia z płatnością przy odbiorze to maksymalnie 7000 zł.

Brak osoby uprawnionej do odbioru przesyłki, bądź brak możliwości zapłaty określonej kwoty może spowodować utrudnienia w dostawie zakupionego produktu.

Podczas odbioru przesyłki najbezpieczniej będzie jeśli sprawdzisz stan techniczny z zewnątrz (opakowanie), jak i zawartość w obecności kuriera. W wypadku jakichkolwiek wątpliwości wskazane jest bezzwłoczne sporządzenie odpowiedniego protokołu szkody.

Dostawa realizowana jest w standardowych godzinach dostaw od 8.00 do 17.00 w dni robocze. W wyjątkowych sytuacjach kurierzy umawiają się indywidualnie w późniejszych godzinach.

W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń mechanicznych możesz odmówić przyjęcia towaru. W przypadku problemów, zawsze możesz zadzwonić pod numer Infolinii w celu wyjaśnienia wątpliwości.


Przewoźnicy

Odbiór w punkcie DPD Pickup


Odbierz swoje zamówienie w jednym z ponad 23 000 punktów odbioru DPD Pickup. Wybierz najbliższy punkt odbioru w trakcie składania zamówienia. Zamówienie zostanie wysłane do punktu zgodnie z informacją o czasie wysyłki podanym na karcie produktu.

Dostawa do punktu odbioru DPD Pickup dotyczy jedynie produktów drobnych w tym: kołdry, poduszki, pościele, prześcieradła, ochraniacze, koce.

    Koszt dostawy:
  • zamówienie do 299zł - 15zł
  • zamówienie powyżej 300zł - 0zł

Zasady dostawy do punktu DPD Pickup

DPD Pickup to sieć obejmująca możliwość odbioru przesyłek w placówkach partnerskich. W Polsce sieć DPD Pickup obejmuje ponad 1000 placówek. Paczkę można odebrać w dogodnej dla siebie lokalizacji.

Paczka w punkcie DPD Pickup będzie czekać na Ciebie do 7 dni kalendarzowych. Jeśli jest to paczka dostarczona do punktu, bo kurier DPD nie zastał Cię w domu, masz tylko 3 dni na odbiór paczki. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w podanym terminie, zostanie zwrócona do nadawcy.

Do odbioru paczki z punktu DPD Pickup potrzebny jest numeru przesyłki oraz kod PIN, które dostarczone zostaną wiadomością SMS lub e-mail.

Możesz także monitorować przesyłkę za pomocą funkcji śledzenia na stronie https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel.

Aby odebrać przesyłkę wystarczy udać się do wybranego punktu DPD Pickup, podać numer przesyłki oraz otrzymany kod odbioru, a pracownik punktu przekaże Ci paczkę.

W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń mechanicznych możesz odmówić przyjęcia towaru. W przypadku problemów, zawsze możesz zadzwonić pod numer Infolinii w celu wyjaśnienia wątpliwości.